ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Rookie της χρονιάς στην Super League ο Δραμινός Αλέξανδρος Κόντος

2015-05-31 23:11

Ανακοινώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας (25/5) τα βραβεία για τους κορυφαίους της Super League τη σεζόν 2014-15 με την συνεργασία της "NOVA" και της διοργανώτριας αρχής. 

Alexandros-Kontos-Rookie-ths-xronias_www.proklitiko.gr

Οι τρεις μεγάλοι κερδισμένοι ήταν ο καλύτερος προπονητής, Γιάννης Αναστασίου, ο MVP του πρωταθλήματος Αλεχάντρο Ντομίνγκες και το βραβείο του ομορφότερου γκολ της περιόδου που τελείωσε πήγε στον Φακούντο Περέιρα.


Και τα τρία αυτά βραβεία προήλθαν μέσω από ψηφοφορία του κόσμου που έδωσε την ψήφο του και ανέδειξε τους κορυφαίους ενώ υπήρχαν και ειδικές βραβεύσεις που προήλθαν μέσα από τα βραβεία που έδινε η "NOVA" για κάθε αγωνιστική και έχουν να κάνουν με τον καλύτερο rookie, την καλύτερη δήλωση, την καλύτερη απόκρουση και την καλύτερη ασίστ.
 
Ο καλύτερος rookie της σεζόν, ο Δραμινός άσος της Κέρκυρας Αλέξανδρος Κόντος,  (πέτυχε 8 γκολ και είχε 5 ασίστ στην διάρκεια της σεζόν), ευρισκόμενος στο studio της "NOVA" είπε:

"Περίμενα πως και πως την φετινή χρονιά γιατί ήθελα να χαρώ την πρώτη μου παρουσία στην Super League. 
 
Θεωρώ ότι είμαι σε μια καλή ηλικία, είμαι ώριμος και το απολαμβάνω και ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν. Με τον κ. Γρηγορίου συνεργάζομαι τα τελευταία 3,5 χρόνια. 
 
Έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην καριέρα μου και απέδειξε φέτος με την δουλειά που έχει κάνει πόσο σπουδαίος προπονητής είναι. Γενικά είναι πολύ απαιτητικός, μου ζητάει τα πάντα αλλά επειδή με γνωρίζει καλά η εμπιστοσύνη του είναι πολύ σημαντική για μένα. 
 
Κατά καιρούς έχω παίξει σε αρκετές θέσεις αλλά θεωρώ στο 4-2-3-1 είναι καλύτερα για μένα να παίζω στα άκρα".


Για το μέλλον του είπε: 

"Γενικά δεν θέλω να κάνω σχέδια για το μέλλον. Θέλω να δουλεύω να κάνω αυτό που πρέπει και από εκεί και πέρα ότι έρθει να είναι καλοδεχούμενο".
 
https://www.proklitiko.gr/