ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Μπέτο: «Περήφανος που βρίσκομαι στη Σεβίλλη»

2014-05-15 09:03

Ο Μπέτο ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της Σεβίλλης με τις αποκρούσεις του στα πέναλτι του τελικού του Γιουρόπα Λιγκ με τη Μπενφίκα, μιλώντας για μία ιστορική στιγμή. 


«Είναι ένα υπέροχο συναίσθημα. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι εδώ και νιώθω ευλογημένος που ζω αυτές τις στιγμές. Αφιερώνω το τρόπαιο αυτό σε όλους τους φίλους της ομάδας, στη μητέρα μου, το γιο μου και στον συγχωρεμένο πατέρα μου. Ξέρω πως είναι πάντα μαζί μου», είπε αρχικά ο Πορτογάλος πορτιέρο και συνέχισε:

 

«Απόψε γράψαμε ιστορία και νιώθω περήφανος που ανήκω σε αυτή την ομάδα. Ο τερματοφύλακας είναι συνηθισμένος να είναι στην αφάνεια και να τον μειώνουν. Δε με επηρεάζει αυτό. Όλα τελείωσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

https://www.gazzetta.gr/